090402 - 10:34 | Hemsk morgon

Urs hatar denna dag, börjar dagen med att jag vaknar o är nära på att spy, springer till toan o gör de också..
Fan tänkte jag, nu kommer jag inte kunna äta på två timmar... Då var klockan 8:a så jag gick o la mig igen och ringde till skolan och sjuk anmälde mig. Sov med Snooz fram tills nu o känner att jag fortfarande inte kan äta.

Jävla mens värk, hade jag inte haft min mens skulle jag trott något annat, magsjuka? kanske.. Gravid? själv klart inte.
bbrödet åt Johan upp i morse så jag får ta mjölk och flingor som frukost, lr kanske man ska ta tacos? nej, då spyr jag igen.. o de vill jag inte. :(

Jaja, hoppas på att ni får de bättre än vad min morgon dag blev :-/
Vill ju ha teater idag, men hur ska de gå?! :O

Kommentarer
Postat av: Sanna

Usch då, gumman :/ är det mensvärken som får dig att spy? :(

2009-04-02 @ 12:22:56
URL: http://essesset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0