090403 - 13:58 | God eftermiddag...

vaknade idag med att jag mådde skit dåligt, men jag gjorde som mina föräldrar alltid bruka säga till mig, "gå upp o ät något och känn inte efter"... Jag kände inte efter.. jag gick upp och åt en skål med fil o russin o socker.. Socker Kick lr inte ... Men blev hemma idag i alla fall. jävla Mens helvete. *suck*
Snart kommer johan o då drar vi till Österbybruk... Yeeey.. i morgon börjar jag med en ny karta p-piller, då slutar jag att må som jag göra :D P-piller är de bästa jag börjat med... ;)

Igår fick vi veta vad vi har för roller på teaterna :D Skit kul...
För er som inte vet vad vi ska spela så ska vi spela Arnbergs Korsett Fabrik, den har spelats med Robert Gustavsson om ni har hört talas om den tidigare. De utspelas på 50-talet, vdet handlar om en kärleks drama.. ;)
Jag ska få spela Ava Gardner.. hon på bilden nedan... Dessutom ska jag spela allti allo tjejen Kajsa också..


Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: Jaa fy va jobbigt att behöva spy :S



Haha, ja det fanns ju en del att cencurera liksom :P vi har världens bästa Johan:ar du, jag och Jennylee ;) hihi

2009-04-03 @ 15:20:15
URL: http://essesset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0