090406 - 12:23 | God Eftermiddag...

I går låg man o var bakis, fan Jäger är faligt... Aldrig i livet att jag kommer dricka jäger så fort igen.
Mina föräldrar tror att jag inte kommer dricka jäger igen, men man vet ju aldrig...
Kunde inte äta något igår, inte förens man kom till östhammar fick jag behålla de jag fick i mig, annars spydde jag till klockan var 18.30 i går. Johan sa att jag är värre än honom, men ändå...
Jaja.. idag mår jag bättre.. som tur är. :P
Så vid fyra tiden idag så ska man iväg på teater, o sedan hoppas jag på att få åka till johan igen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha det straffar sej. men du man ska aldrig säga aldrig! Hoppas du mår bra nu och kan gå på teatern och Du ha det bra MVH LTO

2009-04-06 @ 13:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0