09.04.07.- 11:21 | Lunch ...

Har nu fixat lunch..
Ica hade inge god sallader idag, så jag var tvungen att gå in på Konsum de såg inte så gott ut alla men köpte en Rostbiffs sallad. Men kommer aldrig mer köpa en.. smakar fortfarande konstigt, de är någon extra dressing de haft på som gör att de ger en dålig smak. Urs..

Ligger o tittar på Filmen Christine när jag åt min lunch, skit bra. har fortfarande inte läst boken, men har försökt tre fyra gånger, får se om man kan hitta på den på talbok istället. Stephen king är ruskig bra för fattare, o de är kul att hans böcker har blivit film också.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Du, jag mår så kasst av all pollenskit idag så jag orkar inte hitta på nåt. Får se hur jag mår imorrn om du är kvar då? Jag åker till Johan på torsdag efter jobbet istället för idag.



Sv: Haha, stackare! Man ska inte dricka sådär :P men jag då, som hade längtat efter att dricka jäger! Och vad gör jag, jo jag glömmer bort att köpa jäger! :( haha

2009-04-07 @ 14:35:29
URL: http://essesset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0