09.04.07 - 19:40 | Ätit middag o tittat på film..

Har precis tittat klart på Tillbaka till framtiden, tittade på den medans jag åt middag, Stackars Johan, han kom hem vid ett tiden idag och var dålig i magen, nu är de andra vändan han har spytt, jag känner inte för att bli dålig igen.. (I torsdags räknar jag då) Jaja, nu har man i alla fall fixat en tarmometer så man kan ta reda på om man har feber lr inte, De på apoteket tyckte att Johan skulle ta sig till läkaren om han inte visste vad de var om han inte hade feber och kräkdes ändå. Så jag ska be honom att gå dit i morgon då han känner sig bättre. Samarin vet man ju aldrig om de funkar för honom.

Så jag tänker ta o åka hem till Östhammar igen så jag inte blir sjuk o smittar ner någon, de räcker med att avra dålig för min del som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0