09.04.08 - 22:03 | Visdomstands jävel

HAr så jävla ont i käken, jävla visdomstand är på väg, de gör så för baskat ont, Ni som fått Visdomständer vet hur det är, ni som inte fått får vara glada över det. För det är för jävligt innan man får dem, o vissa som får dem måste dock operera bort sina, men jag kommer nog att ha turen att få behålla mina på grund av att jag har två tänder bort tagna så jag har gott om utrymme i min käke.

Till er som läser min blogg varje dag, får jag be om ursäkt att jag inte skrivit på mer än ett dygn nu. Ni får tänka på att jag inte har haft så mycket ork de senaste dagarna, o min egna dator håller på att kracha ihop så fort jag sätter i gång den, Nästan. Ska spara alla mina bilder på den och sedan fixa den, sedan kan jag nog börja blogga oftare när jag är hemma hos mina föräldrar...

  

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hihi, jag kände inte av mina när dom kom :P alla är på väg upp samtidigt! fast nu känner jag av dom ibland eftersom dom växer snett :S så kommer nog snart behöva rycka ur dom :(

2009-04-08 @ 22:57:16
URL: http://essesset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0