09.04.08 - 23:11 | tittar på klänningar..

Sitter o tittar på lite olika klänningar via Google. Hittar många man vill ha och blir förälskad i. Vills å gärna köpa en mycket vacker klänning. Har precis hittat en jätte söt Blå lång klänning. Jätte söt, dessutom kikar jag lite smått på brölloppsklänningar, en dag vill man ju gifta sig, men de lär ta ett bra tag innan ens pojkvän får för sig att Bröllop är något bra och fint ...

Jag har hittat min bröloppsklänning....
Jätte fin, de är bilden här nedan, ska köpa när jag väl har planerat att gifta mig..
Vad tycker ni om klänningen?!







Små bilder...
 

Kommentarer
Postat av: Blomman

Jätte snygg =) Tror faktiskt att den kommer att passar dig

2009-04-08 @ 23:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0