09.04.11 - 15:59 | Retas är för jävligt...

De märks att syrran gillas att retas, speciellt när de gäller något som hon fått av misstag,
Mamsen tog mina skor och gav dem till min syster utan att veta att deär mina och att jag kommer använda dem nu igen nu när våren är här och de inte blir så blöta. Som sagt är de tyg skor, Fan va taskigt, för hon VÄGRAR ge tillbaka dem, hon säger "Jag fick dem av mamma", vadå omoget. det är mina och hon ska vara 21? de märks värkligen inte man skulle ju kunna tro att hon är 13 - 14 år. *suck*

Ska jävlas tillbaka o ta skorna så fort som möjligt, bara för att jävlas o säga att de är i Österby senare :P
Önska mig lycka till ;)

Kommentarer
Postat av: a m a n dd aa .

Svar: Tacktack :D

Hahah, det kan man verkligen säga att jag har. Tur att jag inte är ensam om det då ^^ :)

2009-04-11 @ 16:21:12
URL: http://amanddaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0