09.04.11 - 16:22 | Små tjejs bloggar..

Tittar på små tjejs bloggar..
Alltså de som är drygt 10 - 15 år gamla, jag kan ju inte säga att de är så söta hela tiden, vissa är väl de men vissa tror att de är jätte vackra och visar upp sig lite hur som hellst, jag blir faktiskt rädd när jag ser vissa bilder, de kanske ska vara fotgraf om de gillar något med bilder o sådant. inte modell i alla fall.

Jag vet att jag inte är någon som kan bli fotomodell och jag bryr mig inte, jag är mera för att stå bakom än framför, som ni nog har sett så är de bara min header där jag syns o inte någon annanstans i min blogg.

Kommentarer
Postat av: Blomman

Alltså.. Jag diggar din header! Urcool :D

Och kan hålla med om bloggar som småtjejer har.. De visar ut sig LITE väl mycket :P

2009-04-11 @ 18:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0