09.04.14 - Tidig morgon..

God morgon, vaknade halv åtta, ställde klockan o tänkte att jag skulle sova till nio. men nu klockan åtta så funkade inte att sova längre för min del, var tvungnen att gå upp, så nu sitter jag här med min tallrik fil o flingor o slevar i mig. Funderar på när Ica öppnar, är de 8 lr är de 9 :-/ ska nämligen handla, behöver handla lite grejer till lägenheten. Tand kräm, Mjäll schampo och smörgås på lägg, behövs köpas hem, å jag tänkte att jag då också kan ta o köpa min vanliga lunch. Pasta Sallad, som ni nog vid de här laget känner till :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!ICA har öppet 8.00-21.00 tror jag, i alla fall öppnar dom 8.00 MVH LTO

2009-04-14 @ 09:07:49
Postat av: Sanna

Haha, tänkte skriva samma sak som Lena :P

2009-04-14 @ 17:17:25
URL: http://essesset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0