09.04.15

God Morgon..
Har precis vaknat o kommit upp.
Hade en mysko dröm men ganska kul o jobbig samma gång.
Men jag berättar om de roliga, jag lyckades att få en Häst. ^^'
Werdy, men sant. sedan kom jag till ett ställe som liknade hagen intill våran sommar stuga där stod hästar fast kedjade, tur att man hade en hel del med sig som hjälpte mig att släppa dem lösa i hagen, letade reda på ägaren, o han fick en rijäl utskällning, jag hackade sönder hans telefon i bitar och såg till att han fick större mark så han kunde låta alla hästar gå fritt... Jaja.. de var bara en del av drömmen, sen hade jag en del av den att jag gick, från Sanda, o skulle hem, men kom så konstigt att jag kom till Lejsta, sen kom någon med min pappas Volvo o hämta mig sedan åkte vi o fiska.. Jaja, drömmar är allt konstiga ibland. Hade en till del av drömmen som jag hellst inte nämner, var lite mer personligt. kan berätta muntligt ifall någon vill veta det. (syfta på de jag känner IRL)

Kommentarer
Postat av: Sara Hedengren

jo d gör väldigt ont ;P

taack så jätte mkt :D <3

2009-04-15 @ 12:47:03
URL: http://sarahedengren.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vad gjorde du i Lejsta då? Hälsade på Johan? ;) Jag vill höra muntligt (A)

2009-04-17 @ 19:01:20
URL: http://essesset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0