09.04.16 - God Morgon

God morgon. Ska snart iväg till skolan för att ha min första och ända lektion idag. Matte... Yeypie, or not.
Jag har för mig att jag slutade i Uppsala för att jag tyckte de blev för mycket, o morgona är värst tycker jag.
Jag vill gärna ha lektionen senare för att jag ska orka. Men nej, de kan de ju inte fixa nu på grund av att läraren har ju andra elever också på en annan tid och de andra har lektioner andra tider, *urs*

Och så vill jag bara säga att min lilla Pojkvän som egentligen inte är så liten fyller år idag, min present till honom är en middag på resturang senare idag, har ännu inte bestämt mig riktigt bart vi ska äta någonstans ännu. o på lördag fyllet lilla jag år :) snart ett år tills jag får gå på systemet. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0