Ändring ...

Ser ni att jag har lyckats dölja rubrik headern :D Se vad duktig jag är, o dessutom har jag ändrat texten också på den, för mig är de fonten Tahoma.. Funderar på att ladda ner lite fonter till den här datorn o flera för att testa hur de kan se ut :)

För att veta vart jag laddar hem mina fonter kan jag berätta att jag laddar ner dem lagligt och gratis på Dafont.com. Jag rekomenderar den sidan till er som har riktigt tråkiga text stilar på eran dator,


Jag tog inte hjälp från någon lr någon sida för att göra detta..
jag förklarar gärna hur jag gjorde detta på ett speciellt sätt lite senare :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tjena ;)

Tänkte på den där sidan du berättade om! Det finns en annan! coolatexter.com tror jag att det var =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0