God morgon...

God morgon god morgon...
idag är de 1 april, o jag fattar inte varför man ska hålla på att lura andra den här dagen.. vad är de som är så roligt att lura andra?! själv tänker jag inte lura någon.. :) idag ska jag o Sanna ut o fota för att fixa till min blogg så de får ett nytt uteseende, ska sitta o lirka med bilderna medans Sanna jobbar hade jag tänkt. Det är ju så fint väder idag o nästan vindstilla också :D ännu härligare <3 Våren är här

Nyagrejer för bloggen:
kommer skriva datumet o klockaslag framöver i Rubriken.. :)
för när jag lägger sparar o publiserar inlägget står de ju på bloggen när de publicerades  :D
dessutom ska jag göra många nya för ändringar o fixa o dona med bloggen idag :) hoppas ni kommer gilla de "nya" utseendet när det är klart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0