Min Dröm

Har precis ätit frukost. Hade en drygt häftig dröm som gjorde att jag Inte ville gå upp. Gjorde någon "Skräck" film av någe slag. jag var halv "död" och dräpte mördaren/odjuret.

Sedan drömde jag om något helt annat, lr de kanske var efter inspelningen till filmen, jag blev tillsammans med en söt kille och som sedan flyttade ihop med i ett mastigt hus och sedan skulle vi gita oss, men först skulle vi ha någon slags fest och min garderob var jätte stor "Tänk er 100 kvm källare" dock hade jag inte så mycket snygga kläder men jag hittade på efter ett tag. :P


Jag gillade värkligen drömmen, sjukt underbar men kommer nog aldrig få drömma något liknande.

Jo, just det, drömde också om att första huset var stort, men saknade bastu och bubbelpol, men hade en stor källare, (där alla nästan blev dödade) förutom jag. Men i vårat hus. Mi and the Boy, hade vi ännu större och med bastu och bubbel pool :D o som sagt 100 kvm källar garderob. O inte bara de. Källaren är större änså.

:D :D vill ha den drömmen igen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0