min mobil

Äntligen vill min mobil lite mera, de räckte med att tappa den i backen i måndags.
nu funkar de att lägga på efter man ha stängt slidern, förut gick inte de att stänga av på de viset fasten man hade inställningen "stäng av när du skjuter igen" igång.

min mobil innan jag tappade den

Tack o lov funkar de att vara lite våldsam, fast jag tappade dock telefonen ^^'
Men tur hade man i alal fall,  så nu vet jag inte om jag behöver lämna in telefonen.
Får se om de blir någe tok med den igen :P

Får hoppas på att den inte får för sig att den ska lägga på när man pratar i telefonen, de hade den för sig förut flera gånger fasten man har bra teckning och nät, och den andra personen som man pratar med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0