Praktiken

Blir så besviken när man får veta att den här fotografen som var meningen att jag skulle få praktisera hos inte tar emot de som inte går foto linje. Det är för att den tidigare som var där inte skötte sig och kunde inte göra ett jota. Blir så arg när de säger att de inte finns något att göra.

Så nu måste jag komma på en ny praktik plats tills på torsdag, som jag inte ser fram emot direkt. Jag som har ett så starkt foto intresse och så får jag inte hålla på med det.

Men jag skulle fortsätta med det jag gör sa han (fotografen) så var jag välkommen tillbaka.
Jag har ju gått kursen Fotografisk bild A, och nu har de utvecklat kuresen. Efter man har blivit klar med den.
Fatta sur man blir när man får veta det. :(

Kommentarer
Postat av: Sanna

Men ååh va drygt att du inte fick vara där :(

2009-02-12 @ 23:55:52
URL: http://essesset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0