75 års kalas

Igår var jag ju på 75 års kalas hos min moster.
Fick Thai mat herre gud vad gott det är, var så länge sedan man åt Thai mat.
Sedan var jag ut o hämtade kameran o tog ett besök och hälsade på hästarna som står hos min moster, älskar hennes sötnos Sölvi som är en Islandshäst. han är jätte fin och de är hans kompis som han går med också, dock vet jag inte vem det är som går med sölvi men jag vet att det inte är Evergreen längre för han såldes i sommras. :)

När jag kom in så tog jag lite kort på alla i omgivingen men kattungarna fick jag ingen bild på för de hade sprungit och gömt sig på ävervångingen för vi hade med oss våran hund, de är så bra att våran hund inte är tokig i katter utan ignorerar dem, men de är ju synd att m,osters kattungar är så rädda fasten de är tillsammans i mer än 5 timmar när vi har med oss hunden till dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0