elak musik lärare...

Värsta läraren jag haft är musik läraren jag hade i högstadiet...
Jag hade spelat trumpet sedan jag gick i 4:an och i 8:an säger musik läraren:
"Du har ingen takt känsla, du får gå i den andra gruppen"

Fan va sur man var då...
Berättade de för min trumpet lärare och hon blev upprörd.
hon sade "Men.. Du spelar ju trumpet, då måste man ha takt känsla för att det ska låta bra"
Då sa jag, "säg de till min musik lärare då, han lyssnade inte på mig när jag berättade det"


Fatta att jag blev skit sur och blev över lycklig när de sa att engelskan behövdes för bättras för att jag skulle kunna ta mig in på gymnasiet, de frågade vilket ämne som inte funkade lr som jag kunde tänka mig att ta bort...

Dock förstår jag inte att musik läraren sätter IG på mig för att jag var tvungen att avsluta en kurs mitt i terminen för att klara en av de viktigaste kurser, jag gick ju o berättade att jag inte kunde vara kvar på musiken på grund av att jag inte hade något betyg i engelska, han blev skit sur och sade. "Då får du IG i kursen"

Får man värkligen göra så? jag var ju tvungen att ta bort den kursen på grund av att jag inte hade en chans att få göra de jag ville på gymnasiet?!



Men hur många som har gått på samma skola som mig har Inte gillade musik lärarn?
typ 0.5 % gillade honom som person...

Vissa fjäskade värkligen för att få VG lr MVG, syrran lyckades få VG på grund av att hon var med i skol kören, hade hon inte gjort det skulle hon haft G. :P lr så behövde hon göra som vissa andra o spela instrument för honom..

Han nämde faktist att man kunde höja sitt betyg om man spelade ett instrument, inför honom, men hur många vill göra det?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0