En av nattens drömmar...

Va tusan, jag drömmde jag var röd orange hårig i natt, o av någon konstig anledning så passade jag i det. I drömmen alltså, jag gör ju ite de alls i värkligenheten. Skiit va sjuka drömmar man kan ha ibland asså...
Dessutom hade jag varit på någon konstig ställe och fått skriva upp mig som intresserad för en film, o sedan när jag skulle ta mig därifrån hade jag en sjuk konstig cykelbilshelikopter, alltså de ska stå ihop för att det hette så tydligen.. werdo helt klart. Men jaja, sedan var jag på fotoargentur med Tara Banks och de där och skulle bli en liten fotomodell, för att de var i sverige och skulle leta folk på stan som de vill fota, jag var tydligen en av dem.
Helt klart skit mysko dröm. :P

Men en sak vet jag, jag passar i alla fall i rött hår :D ska färga mitt hår rött snart igen :D
Har lite bilder på mig hemma på datorn i östhammar så då kommer de upp en gammal bild på mig som rödhårig :)

Kommentarer
Postat av: Blomman

hahaha, cykelbilshelikopter :P En sån skulle jag vilja åka

2009-03-25 @ 12:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0