God eftermiddag...

Har precis vaknat och kommit upp, de var skönt att sova tills nu, men synd att klockan drogs fram en timme, annars skulle klockan vara 12. Men ändå, till gårdags kvällen... Fan vad roligt jag hade det, dock var bandet som spelade inge bra, gitarristen var bra så länge han höll käften, men när han började sjunga lät det skit, så... bandet var inge bra, men när kareoken kom igång så blev de roligare, dessutom fick jag bugga.. Fick bugga med Skövde bo :P jätte kul, dessutom lärde jag känna Carro, Fredings tjej, jätte trevlig tjej, helt klart, håller med syrran om att hon är trevlig. Berätta de om att vi var syskon, o Carro var förvånad och trode knapp vad jag sade. Sedan fick jag skjuts hem till mina föräldrar i Östhammar, följde nämligen inte med till Österby med de jag hade åkt med från början. Chafören o Sanna blev trötta så de var därför de åkte, Johan älsklingen åkte med dem, för Johan ville ha en säng så han slapp ha ont i ryggen en hel natt till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0