God Morgon...

Igår snackade man om att att vara sjuk, o vad händer, man blev det värkligeen också.
Inte konstigt att jag inte hade någon aptit igår, jag höll ju redan på igår att bli sjuk.
Tråkigt, jaja, nu måste jag ringa o sjuksriva teatern också, skolan har jag precis gjort. (10.00)
har lektion kl 10.05 idag men de blev ju inte ställt på grund av att jag är sjuk.
O så ska man skicka meddelande till AnnaLena och berätta att man är sjuk också, sedan till syrran o berätta att jag inte kan ta mig hem för att jag är sjuk och till mamma o kanske till pappa också. urs, de är inte alls roligt att ligga o vara sjuk hemma hos sin pojkvän :-/

Tror att den kalla promenaden är en aledning till att man blev sjuk också. *suck*
idag kanske man måste gå ut för att handla hem saker som behövs till lägenheten, inge bra idé.
Har ju knappt någe bröd här, vad ska man då äta till frukost om det är de ända man kan äta till frukost här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0