God Morgon...

God morgon, de första jag allti dtittar om mronarna är o se hur många som läste äns blogg dagen innan, igår blev de 4 styckna som läste, fick en konstig kommentar dessutom som jag inte vet om jag ska publisera som en kommentar, fick frågan "Vad gör man på den här sidan då" jag kunde inte låta bli o skratta, jag vet vem som skickade kommentaren för denna person är inte så diskret av sig. *fniss*

Jaja, ingen skola idag heller, jag känner mig nte helt frisk idag heller, får se om jag blir bättre till i kväll, (hoppas) har inte planerat något för ikväll än att bara åka hem till föräldrarna och säga hej och visa att jag lever, dessutom har jag lust o ringa syrran o fråga vad de blev för roller i går. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0