gröt recept

Jag är inne på en annan sida och där nämde en tjet att hon var hungrig jag frågade om hon gillade gröt och de sa hon att hon gjorde då nämnde jag den mycket lätta havregrynsgröten :) Det här är receptet jag gav henne:

2 - 3 dl Havregryn
1½ dl vatten
2 krydd mått Salt (eller efter behag)

rör om det hela och ställ in i mickron på full effekt 2 minuter :)

Till de rekomenderar jag äppelmos, och ett glas mjölk :)

Efter ett tag såg jag att någon annan frågade efter vem de var som skrev resptet. jag svarade och hon tackade o sa att hon själv testat receptet och gillade det, hon hade dessutom äppelmos till o de hade jag inte hunnit berätta fören efter åt :)

Kommentarer
Postat av: Lena TO

behaget är det salt det?

2009-03-23 @ 12:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0