Kort koden inte kommit...

Jag tycker synd om älsklingen, Fredag den 13 Mars tappade han sitt bank kort så han ringde och sparrade det, och beställde ett nytt kort, i måndags kom hans kort, och han har fortfarande inte fått sin kod till kortet, bör man inte få de dagen efter. För mig får jag jag koden innan jag får kortet men de värkar vara tvärtom för johan, jag tycker då att Handelsbanken är mycket bättre än swedbank. dessutom har man turen med sig att ens moster jobbar på handelsbanken. Johan har ju dessutom haft mycket problem med sin bank och jag har frågat om han var tankar att byta bank. Men de vill inte johan göra än, han vill banken en chans till. Men jag håller på att bli less på hur hans internet bank aldrig fungerar och att det ska ta en sådan Jävla tid för att ett bank kort ska komma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0