Lunch dags :)

sitter o äter lunch här vid datorn, ska snart slå igång en film som jag ska titta på mednas jag äter, blev sallad idag också, idag blev de en ost o skink sallad igen, de har inte fått in de andra sorten God stuff lr vad de nu hetter, då de är kyckling. så tydligen blir de den här veckan ost o skink sallads väcka o förra var de kyckling sallad vecka :P Jaja..

Ska titta på onskan hade jag tänkt, mycket bra o gripande film, fasten de är en svensk film så är den sjukt bra. :) Ni som inte sett den gör det. läs boken efteråt om ni hade tänkt läsa boken, jag blev arg o ledsen när jag läste boken förut. :-/ jaja.. ha de bra o har en trevlig lunch ni som läser detta inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0